close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איפה כדאי לבקר עם מדריך טיולים בצפון?

מערכת שורשיח אייר, תשעט23/05/2019

כולנו, או לפחות רובנו, אוהבים מאוד לטייל. כל טיול הוא הזדמנות לצאת מהשגרה, לראות נופים יפים, להכיר מקומות מעניינים ולהעשיר את העולם שלנו. צפון הארץ הוא אזור מושלם לכך, מכל הבחינות, והכי כדאי לטייל בצפון עם מדריך טיולים מנוסה

תגיות:
טיול ג'יפים בירדן
סוג אחד של חוויה שכדאי לעבור עם מדריך טיולים בצפון הוא מסע אל מקורותיו של הירדן, הנהר הארוך ביותר של ישראל, אחד החשובים וגם מקום שכולנו ביקרנו בו כמה וכמה פעמים אבל אנחנו עדיין לא מכירים אותו באמת.

עם מדריך מיומן אפשר גם ליהנות מהנוף במקומות שבהם מתחילה זרימת המים המרשימה וגם ללמוד על הסביבה: על התפתחותו של עמק החולה, על בעלי הכנף שהופכים את המקום לביתם למשך מספר שבועות, על זרימתם של הנחלים שמשתלבים לכדי נהר הירדן, על המושבה מטולה ועוד – והכל בג'יפים שמוסיפים אדרנלין לחוויה.

טיולי
חגים

אחד הדברים היפים ביותר בגליל הוא השילוב המוצלח בין בני כל הדתות והעדות – יהודים ומוסלמים, נוצרים ובדואים, דרוזים, בהאים וצ'רקסים. בהתאם נחגגים בצפון הארץ חגים רבים ולנו יש הזדמנות ליהנות מהאווירה המרגשת של כל אחד ואחד מהם.
דוגמה אחת לחוויה בחברת מדריך טיולים בצפון שמכיר באמת את כל התרבויות שהתקבצו בחבל ארץ זה היא סיור רמדאן בעכו שכולל ארוחת איפטאר במהלך החודש הקדוש למוסלמים. לקראת קריסמס, החג שמציין את הולדתו של ישו, כדאי לטייל בצפון עם מדריך בקיא בישובים הנוצרים השונים ובהם למשל מעיליא שבה נמצאת כנסיית מרים הקדושה.

מדריך טיולים בצפון והחיבור להיסטוריה
עוד סיבה טובה לצאת לשטח עם מדריך טיולים בצפון שיכול להעשיר אותנו היא היכרות עם ההיסטוריה המרתקת של מדינת ישראל.
בצפון הארץ פעל ארגון השומר ובאתרים רבים שזורים סיפורי גבורה של ממש. תל חי הוא דוגמה מוכרת במיוחד, וגם בכפר גלעדי פעלה קבוצה נחושה בימים שלפני קום המדינה ובין השאר הקימה כמה וכמה מחסני נשק תת קרקעיים (סליקים). אגב, קיומו של מחסן הנשק נחשף רק ב-1975 (!) שכן גם לאחר קום המדינה המשיכו חברי הקיבוץ להסתיר אותו, וזה כמובן רק אחד הסיפורים שאפשר לשמוע כשמטיילים בצפון עם מדריך בעל ידע היסטורי עשיר.

מעיינות ונחלים
הגליל והגולן גדושים במעיינות, נחלים, פלגים ומפלים, ובאופן כללי אזור הצפון רווי בנקודות חן שכיף לטייל בהן גם בעונה הלוהטת.
כששוכרים את שירותיו של מדריך טיולים בצפון מגלים גם פינות נסתרות מהעין כמו עין ליאור שבין צפת למירון או עין כובס שמעל הערוץ של נחל עמוד, ומגיעים גם למקומות היותר מוכרים וכמובן הלא פחות אהובים כמו נחל עמוד וחוף אכזיב.

בכל טיול עם מדריך בצפון פוסעים במסלולים היפים ביותר שכמובן מותאמים ספציפית להעדפות שלכם וליכולות הפיזיות שלכם, ובנוסף משולבים בטיולים אטרקציות מעניינות נוספות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה